.

.
Miquel Pucurull

dilluns, 14 de març del 2011

Carta oberta Novembre 2005

Senyor director de “La Baguetina Catalana”,

Astorat pel que he llegit a la premsa sobre l’ imperdonable succés de catalanofobia ocorregut la setmana passada en un establiment de la seva empresa al bell mig del passeig de Gràcia de Barcelona, i al no poder queixar-me perquè el seu correu electrònic està inactiu - o saturat per les protestes dels molts catalans que com jo es deuen sentir indignats - em dirigeixo a vostè en aquesta carta oberta. Per si no ho sap, l’informo de la noticia apareguda en alguns mitjans: d’escoltar, mentre esmorzava, els insults que feia la COPE vers els catalans, i tot lloant el contingut que molestava a la clienta, lluny de fer-li cas, va passar de la reticència als improperis, adobant-los amb manifesta prepotència física tot negant-li el llibre de reclamacions. I per si fora poc, la direcció de l’empresa no li ha fet cap cas de la queixa presentada posteriorment. És més que condemnable tot plegat, perquè, més enllà de la inoportunitat degut al delicat moment en que ens trobem, diu molt poc en favor d’un cadena de locals comercials que utilitza, per a més ironia, l’adjectiu “Catalana” com element de promoció.

Rebi la salutació d’un ex client.