.

.
Miquel Pucurull

dijous, 20 d’abril del 2017

Què és la Cursa d’El Corte Inglés em preguntes? (abril 2017)

A la Cursa d’El Corte Inglés no em molesta veure-hi a participants disfressats de llangardaix, de superman o de nevera, una cosa, que en una marató, per exemple, em fa mal als ulls perquè em sembla que la prostitueixen. No em sap greu perquè penso que en aquesta cursa, malgrat la disbauxa, el perill dels que es creuen davant teu, els gossos i el tramposos que s’hi afegeixen en el Km  4 o 5, també serveix per a que molts que hi participen per primer cop s’enganxin al córrer per sempre. Hi ha qui la considera una charlotada. No és el meu cas. M’agrada. I fins i tot, crec que els seus excessos són part essencial de la mateixa prova. No m'agrada que en una cursa hi hagi corredors que espitgin un carret amb un nen a dintre. Però en aquesta, on n’hi ha centenars, em diverteix veure'ls. Cap, però, tan insòlit com el que em va avançar diumenge: un xicot n’espitjava un, on, en lloc d'un nen, hi duia, pel que em va semblar, la seva sogra, una voluminosa senyora, més feliç que un gínjol. Això és, en essència, la Cursa d'El Corte Inglés.